måndag 6 augusti 2018

En vecka med 30 minuters kreativ träning varje dag.



Oj, vilken sommar det har varit i Sverige! 
Jag och familjen har tillbringat största delen av semestern på Nösund som ligger på Orust/Bästkusten. Här har vi badat, solat, fikat och badat igen! Lite skissning och målning i mina målarböcker har det blivit mellan salta bad, men väldigt lite. 
Denna veckan ska jag utmana mig själv och lägga ca 30 minuter varje dag till något kreativt skapande. Nu är det tid värma upp lite inför hösten då jag ska vara med på Konstrikets konstrunda för tredje året i rad. När jag kommer hem är det dags att ta ett rejält tag i penslarna och börja måla!
 
Sista semesterveckan blir det träning och lust skapande i mina olika målarböcker. 
Vill du se vad det blir för något eller själv hänga på och skapa något litet varje dag, så är du varmt välkommen att följa med!  
Jag kommer att dela allt med er här på Made by Nea.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar