söndag 21 juni 2015

Min anteckningsbok!

Jag har alltid en minst en anteckningsbok som används flitigt.
I den skrivs det ner planeringar, ideér, och komihåglistor. Ibland blir det mer lustfyllda saker, som att skissa, skriva upp fina citat eller saker i livet som jag är tacksam över. Skrivandet blir mycket roligare om anteckningsboken är tilltalande, så jag gjorde mina egna anteckningsböcker med handmålade sidor av akvarellpapper.



De färgglada anteckningsböckerna ger mig helt enkelt mer glädje i vardagen!

 



 
Mina tre prinsar finns såklart med!
Thure, Sixten och Wilmer!



Tänkvärda ord från "Ernst"



En rosa sida fick fjädrar



Först....


Sedan...




Handmålade akvarellsidor som sedan skars till och blev inbundna till små böcker.




 














Önskar du köpa en anteckningsbok?
För mer information och priser se här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar