onsdag 1 januari 2014

Gott nytt 2014

Första dagen på nya året blev en lugn sådan. Frukost med vänner, Tour de ski, gosa med vår 3 månaders, Uno spel med  5 & 6 -åringarna. Å nu film kväll med nyårsmat och godis rester. 

För ett år sedan fick jag denna blogg adress av min svåger i julklapp. Han tyckte att jag skulle lägga ut pyssel mm. som jag gjorde. En super present! Tack Pär! 
Det har varit jättekul att ha en blogg och att så många har varit inne på den. Över 5000 st!!! 
I år skulle gärna vilja lägga ner mer tid på att förbättra bloggen. Dessutom önskar jag mer tid för att pyssla och att måla. Fast med stor familj och andra intressen som att träna och spela handboll, så vet jag inte riktigt hur det ska gå ihop. Jag får helt enkelt se vad 2014 på made by NE'A leder till. Gott nytt år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar