fredag 6 oktober 2017

Konstrikets konstrunda 2017

Här kommer ett gäng bilder från helgen!
På fredagskvällen var det vernissage på Partille Herrgård. På Herrgården får alla konstnärer visa upp ett konstverk under helgen.
Mitt bidrag i år var "Min hatt och jag"
Fredagskvällen blev dock dramatisk, då mitt förtält blåste sönder på senare på kvällen.  De starka vindarna tog tag i tältet och knäckte några stolpar. Så det var bara för oss att gå ut och riva ner tältet och tänka om. 

Trots allt lyckades jag få det ganska mysigt runt carporten och som tur var vädret förhållandevis bra, soligt men blåsigt.
Fin fina kunder! 
På söndags eftermiddagen fick jag rulla in soffan, när lite regnstänk kom. 
Här är några av de tavlor som jag sålde under helgen. 
Det var roligt att så många kunder som gick hem med mina mjuka kuddar!
Efter konstrundan var det skönt att få krypa ner i soffan framför en varm brasa.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar