måndag 12 september 2016

Företagsbeställning

Innan sommaren fick jag en beställning från Surte Åker. De ville att jag skulle måla deras företagsbyggnad/centrum på ett färgglatt och kreativt sätt.
Tavlans storlek är 100x80cm. 
Åkeriområdet i verklighet. Inte riktigt så färgglatt och blommigt som på tavlan. :-) 
Min första skiss i ett digitalt ritprogram. 

Surte Åkeri blev väldigt nöjda med sin färgglada tavla. Tanken var först att den skulle hänga i deras konferensrum. Det senaste jag hörde var dock att de funderade på att hänga den i entrén, så att fler skulle ha möjlighet att se den. Det tar jag som ett gott betyg!!!
Inslagen och levererad!
Om ditt företag önskar beställa en tavla på er företagsbyggnad eller annat. Välkommen att maila mig på 
frederiksenlinnea@gmail.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar