fredag 1 juli 2016

Personliga Posters


En vän till mig skulle gå på 50 års fest och ville ge något med lite personlig touch. Hon frågade mig om jag hade någon tavla som lämpade sig för tillfället. Detta var två dagar innan festen och det var för lite tid för att hinna måla en tavla och jag hade ingen hemma.
Min vän tyckte att Planschen "Fåglar på stan i Götet" passade väldigt bra men hon ville att fågeln skulle påminna om födelsedagsbarnet. Då målade jag till lite detaljer som bl.a. ett halsband, en krona och skrev talet 50 på paraplyet. 


Önskar du beställa en Posters med personliga detaljer går det bra att kontakta mig på frederiksenlinnea@gmail.com
För att se fler Posters, vykort och tavlor se HÄR
 
 
Original Postern "Fåglar på stan i Götet" i storlek A3 200 kr
 
 
Posters med personliga detaljer 250kr
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar