onsdag 10 december 2014

Armband med telefonnummer


Mina två äldsta barn, Thure (7 år) och Wilmer (6 år) får ibland ge sig ut på "små utflykter"i i närområdet. Det kan vara till fotbollsplan, en lekplats, en cykeltur eller gå till en kompis.

Jag har ibland tänkt att det vore bra om de kunde mitt telefonnummer, ifall det skulle hända något. (Jag tycker att de är för små för att ha en egen mobil) 
Så nu har jag knopat ihop armband till alla tre barnen med mitt mob.nr på. 
Även en jättebra sak för barn att ha på sig vid större folksamlingar! 

Gillar du idéen men vill/orkar inte göra ett eget så kan jag göra ett telefon armband för 45kr/st 
Pärlor finns i många olika färger. 


     Ett till Thure, Wilmer och Sixten. 




     Kul att dra i tyckte Sixten. 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar