måndag 23 juni 2014

Bling, bling på betongkrukor

Gjorde några krukor av betong och konservburkar på beställning.
Tidigare har jag gjort några grytunderlägg och en skål av betong och bitar av konserver. 
Om man låter dem stå ute så tycker jag att de blir extra snygga när detaljerna av konservburk rostar!
Just nu har jag inga egna betongkrukor hemma hos mig. Så jag ska nog blanda ihop en ny betongladdning snart.

Om någon är intresserad av att köpa betongkruka så tar jag ca 60-100 kr för små-medelstora, och ca 100-200 kr för större-stora krukor. 





Dessa tre krukor gick till min beställning. 










Betonggrejer från förra årets sommarmarknad. 
Grytunderlägg av betong är perfekt att ha ute på bord. 
De kan stå ute i ur och skur och bara att ställa varma kastruller mm. på! (Pris 50-70 kr) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar