onsdag 29 augusti 2018

Uppdatering från min ateljé


Jag är äntligen tillbaka i min kära lilla ateljé efter en fantastisk sommar på Västkusten. Under sommaren har jag samlat inspiration och laddat med energi inför hösten.  För tredje året ska jag vara med på Konstrikets konstrunda som är första helgen i oktober. Så här kommer lite uppdatering om vad jag håller på med i min ateljé. 
Dags att ta målarhatten på och låta kreativitet flöda! 
"Working progress" Just nu håller jag på med lite blommiga tavlor inspirerad från vår fina sommar. 

 En härlig färgrik röra i min mini ateljé! 

 Det blir en hel del kvinnor och blommor i mina målningar till konstrundan och färger såklart! 
Vi skulle göra oss av med ett par små bord från Ikea. Istället för tippen, tänker jag göra några kreativa och lite galna bord till visningen. 
Mer uppdateringar kommer inför konstrundan här så håll uppsikt. Dessutom se till att planera in den 5-6 oktober då jag och andra konstnärer kommer att ha öppna ateljéer. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar