fredag 21 november 2014

Jag gör saker betong


Inför min snart tredje julmarknad på Nösund, gör jag betongfat och olika betongljus.
Jag gillar den ruffiga stilen hos betongen. Sen har jag "lyxat" till betongen på olika sätt med färgerna koppar, silver eller guld. 

Betongljus "Gigant"




Betongljusstake "gigant" 200kr inkl. Stort blockljus 
(passar bra att ha stående på golvet)

 

Betongljus "borr"

Betongljus "borr" 120kr ikl. Blockljus

Betongfot


Finns i olika storlekar.
(Små 80kr mellan 100kr stora 120kr)    finns även med naturell betongfot, se fler bilder på på betong
 
 
 

Ljushållare för Värmeljus 

Ljushållare för värmeljus. 
Naturella eller innekant med koppar/silver/guld: 40kr/st 


 
 
 

Betongfat

Betongfaten passar bra för som uppläggningsfat, ljusfat, eller grytunderlägg.
Går också bra att ha stående ute. 

Runt fat med fötter: 120kr 


Kvadratiska fat med fötter: 100kr 





Detta fat har fått lite mönster längs kanterna. 
(Fötterna går att få i andra färger.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar