fredag 28 november 2014

Dags för julmarknad på lördag!


På lördag är det dags för julmarknad på Nösund.
För mig blir det den tredje gången som jag är med på den!
En mysig liten julmarknad som håller till inne i sjömagasinet som ligger vid havet.



Några saker som jag kommer att sälja på marknaden:


Candlestick "Animals on the concrete work"
Olika djur med kopparfärg som står på betong och plats för ett värmeljus.








På förra årets julmarknad var det många som köpte mina konservburkar ("Gott på burk")
med olika godsaker i.
I år är burkarna fyllda med hemmagjord kola, med smakerna choklad/polka, saltlakrits, valnötter.
Några burkar är fyllda med klassisk tomteskum. En trevlig gåbortpresent!




Betongfat och olika sorters betongljus till försäljning.


Mina "kronljus" för marschaller. Perfekt för festen i vinter!

"Chokladskedar" Fina skedar med choklad.
Stoppa i het mjölk och hoppa upp i soffan!

Önskar du beställa något litet som stort är det bara att maila eller ringa.
(För priser se mer på Produkter)

Trevlig första advent!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar