onsdag 6 april 2016

Utställning Foorm

Under April månad ställer jag ut tavlor, böcker, vykort och Posters hos FOORM Gallerian i Fjärås.
 Tavlorna som också är till försäljning, hänger i husets café avdelning.
Nu på lördag kommer jag att finnas där hela dagen mellan kl.11.00-15.00.
Har du vägarna förbi eller bara är sugen på att göra en utflykt så är Foorm ett tips.
Gallerian ligger i Fjärås, strax efter Kungsbacka och är en lada med olika produkter som keramik, inredning, kläder, second hand och hantverk. 
Öppet Lör & Sön 11-15       www.foorm.se
Hjärtligt Välkomna!



Förra veckan var jag på Foorm och hängde upp mina tavlor och produkter.


Bilder på några av tavlorna som hänger på Foorm Gallerian.


Mina nya Posters kommer att finnas till försäljning.
Finns i fem olika motiv och är i storlek A3









Nu på våren har jag satsat på fågeltema.
En av mina hemmasnickrade fåglar står utanför och hälsar välkommen.
Hoppas vi syns!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar