tisdag 16 september 2014

Min första utställning!

Efter årets sommarmarknad på Nösund, hörde en tjej av sig som jobbar på salongen studio Kalufs i Stenungsund. Hon undrade om jag ville ställa ut mina tavlor på deras salong!
I hela fem veckor kommer mina tavlor att hänga där och finnas till försäljning, v 48-52.
Mitt i julruschen!
Salongen är jättestor och konstnärer får ställa ut sina tavlor/föremål där i fem veckors perioder. Det ska bli sååå roligt!!!
Jag har som vanligt många idéer och tankar. Gäller bara att få tid till dem... ;-)
Så nu är det målning som gäller framöver! 

 

Från min anteckningsbok


 
Idéer och tankar inför utställningen från mitt anteckningsblock

 
Mina planer är att jag framförallt ska ställa ut mina tavlor men även lite annat som jag gör/säljer.
 

 
Här är en skiss/test/"prototyp" på en stor tavla som jag tänkt att göra till utställningen/försäljningen.
 
 

Blandad kompott

av några tavlor som jag tidigare målat.
 
 

 
 
 
Håller på och testar för att göra nya visitkort!
De visitkort som jag har idag är gjorda för hand och som jag har klippt och klistrat...
Den här ggr tänkte jag göra via datorn.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar