torsdag 12 december 2013

Tavlor

Jag blir glad av färger! Vilket avspeglar sig när jag målar.
Jag gillar även att blanda olika material och använder gärna tyg på mina tavlor.
Här är några som jag gjort. Hoppas att även du blir glad!

Bird over the town

Bird over the town


Målat med akrylfärger



Med en mjuk grönblommig kulle av tyg




Love in the air

Målat med akrylfärger och med en mjuk vit tygkulle


                 
purple sky
Målad med akrylfärger och med en mjuk grönblommig tygkulle























Pink October

Med en mjuk gråbrun tygkulle




Pink october





En massa hus

Finns i olika storlekar och i vita ramar



målat med akvarell och insatt i vit ram


       

Tomteverkstadmålat med akryl och har en rutig mjuk tygkulle





When you wish   målat med akryl och har en röd tygkulle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar