söndag 14 februari 2016

Alla hjärtansdag

Ett varmt Hjärta kan aldrig bli frostigt!



Jag och min familj brukar inte fira Alla hjärtans dag, något nämnvärt. Jag har lite svårt för att affärer ska tjäna pengar på att vi ska köpa prylar, för att ge till någon vi tycker om. Däremot tycker jag att själva tanken med dagen är fin. En dag som påminner oss om att visa uppskattning för dem vi håller kära. Jag tycker att det räcker med Ord från hjärtat eller kanske ett litet handgjort kort.
Här har jag roat mig i mitt målarblock.


Det är inte helt enkelt att få till ett hjärta till formen och speciellt för barn kan det vara svårt. Mitt enklaste tips är att forma en toarulle till ett hjärta. Så har du/ditt barn en hjärtstämpel.

Följ ditt hjärta!

Önskar dig en fin Alla hjärtansdag och en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar